Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email z potwierdzeniem przyjęcia przez nas zamówienia. W przypadku gdy wybierzesz formę płatności z góry, realizację zamówienia rozpoczynamy po wpłacie należności za zamówienie. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Otrzymasz również link z numerem Twojej przesyłki abyś mógł sprawdzić jej aktualny status na stronie przewoźnika. 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jaką formę płatności wybrać gdy zależy mi na szybkiej wysyłce?

Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce, wybierz jedną z form płatności:

  • płatności online PayU - wówczas należności za zamówienie zostaną natychmiast zaksięgowane na naszym rachunku bankowym, co skróci czas realizacji zamówienia.
  • jeśli posiadasz rachunek bankowy w mBanku, możesz wybrać płatność przelewem tradycyjnym - wówczas również środki zostaną natychmiast zaksięgowane na naszym koncie. Jeśli dokonasz płatności przelewem z konta w innym banku, realizację Twojego zamówienia rozpoczniemy dopiero po zaksięgowaniu należności za zamówienie na naszym rachunku - zazwyczaj następnego dnia roboczego.
  • płatność za pobraniem -  wówczas zapłacisz za zamówienie kurierowi przy odbiorze paczki. Ta forma płatności zwiąże się jednak z wyższą opłatą. 

 

Gdzie znajdę numer rachunku bankowego do przelewu?

Gdy wybierzesz przelew jako formę płatności, numer konta zostanie wysłany na adres e-mail razem z potwierdzeniem zamówienia. Numer rachunku bankowego znajdziesz również w zakładce "kontakt i dane firmy". mBank: 78 1140 2004 0000 3902 7684 5054 

» numer rachunku bankowego

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomat

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile kosztuje wysyłka?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 12,99 złotych przy wysyłce paczkomatem i 15 zł przy wysyłce kurierskiej. Ostateczny koszt wysyłki jest uzależniony od gabarytów i wagi paczki. 

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew tradycyjny na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line, płatność kartą )
  • płatność przy odbiorze.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nie oferujemy możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy. 

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę?

 

Na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy dowód zakupu - paragon lub fakturę. Jeśli zamiast paragonu wolisz otrzymać fakturę poinformuj nas o tym. Fakturę otrzymasz na adres mailowy podany przy rejestracji lub zostanie ona załączona do przesyłki. 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 579 077 502

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 579 077 502.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomaty, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie, podczas jej odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien zgłosić ten fakt kurierowi i sporządzić protokół szkody w trakcie przyjęcia przesyłki, który jest podstawą reklamacji oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sklep. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji napisz do nas na adres biuro@babyconcept.pl lub  skontaktuj się z nami pood numerem telefonu: 579 077 502.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, jeśli zmienisz zdanie lub nie będziesz zadowolony z zakupu, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Koszt zwrotu towaru do sklepu ponosi Klient.

» opis reklamacji i zwrotów

 

  


 

Czy wysyłacie towar za granicę?

Nie wysyłamy towarów za granicę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl